Livrare prin curier
- Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 299 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora. Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 299 lei taxa de transport este variabilă în funcție de modul de livrare ales în secțiunea ”Checkout”.
Ridicare personală de la sediul Judios
- Puteţi ridica comenzile plasate online de la punctul de ridicare Judios din str. Vlad Județu nr.6, București, Sector 3, de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 -16:30. Produsele cu status “În stoc” se pot ridica în aceeaşi zi, imediat după finalizarea comenzii de către unul din operatorii Judios (veți primi un mail cu ”Comandă a fost finalizată”). Pentru ridicarea comenzilor achitate cu OP (ordin de plată) de către persoane fizice şi juridice, se va prezenta obligatoriu un act de identitate. Ridicarea este gratuită.
- Puteţi ridica comenzile plasate online de la punctul de ridicare Judios din str. Mihai Viteazu nr.1 – Hala ORION, Piatra Neamț, de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 -16:30. Produsele cu status “În stoc” se pot ridica în aceeaşi zi, imediat după finalizarea comenzii de către unul din operatorii Judios (veți primi un mail cu ”Comandă a fost finalizată”). Pentru ridicarea comenzilor achitate cu OP (ordin de plată) de către persoane fizice şi juridice, se va prezenta obligatoriu un act de identitate. Ridicarea este gratuită.
Informații utile
- Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii.
- Comenzile făcute pe www.Judios.ro Vineri după ora 15:00, vor fi predate curierului Luni.
- Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate de la sediul Judios.
- Judios.ro nu vinde/livrează în străinătate.
- Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail disponibile aici.
- În cazul livrărilor prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport.
- Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii (cel mult 24 ore), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la recepție la adresa de e-mail: hello@judios.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și 3-5 poze cu produsul/ambalajul care să se indice eventualele probleme (deteriorare, neconformitate). Sesizările făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu pot fi luate în considerare. NOTĂ: Acest termen este aplicabil și pentru comenzile ridicate de la sediu și ale căror produse nu au fost verificate.
Returnarea produselor
- Pentru orice neconcordanță dintre comanda dvs. și produsele recepționate, vă rugăm sa contactați serviciul clienți.
- În cazul în care nu sunteți mulțumit/ă de produsul/produsele comandate, vă rugăm să ne trimiteți un email sau să ne contactați telefonic pentru a putea începe procedura de retur.