Politica noastră de rambursare și returnare este de 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit.
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de achizitie (factura).
Rambursare
Odată ce returul dvs. este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dvs.
Rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat contului dvs. IBAN in maxim 3 zile lucratoare.
Rambursări întârziate sau lipsă
Daca inca nu ati primit confirmarea prin SMS/email din partea bancii pentru rambursarea sumei, verificati din nou contul dvs. bancar.
Daca banca nu va poate ajuta sa identificati tranzactia, va rugam sa ne contactati la hello@judios.ro.
Retururi
Pentru a efectua un retur este necesar sa ne trimiteti un mail la hello@judios.ro.
Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
Schimbarea unui articol
Înlocuim articolele care ajung in posesia dvs. defecte sau deteriorate. Dacă produsul a ajuns la dvs. deteriorat sau defect, trimiteți-ne un e-mail la hello@judios.ro pentru a putea inlocui articolul fara niciun extra-cost.