Sari la conținut

Politică de rambursare și retur

Politica noastră de rambursare și returnare este de 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit.

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de achizitie (factura).

Rambursare

Odată ce returul dvs. este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dvs.

Rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat contului dvs. IBAN in maxim 3 zile lucratoare.

Rambursări întârziate sau lipsă

Daca inca nu ati primit confirmarea prin SMS/email din partea bancii pentru rambursarea sumei, verificati din nou contul dvs. bancar.

Daca banca nu va poate ajuta sa identificati tranzactia, va rugam sa ne contactati la hello@judios.ro.

Retururi

Pentru a efectua un retur este necesar sa ne trimiteti un mail la hello@judios.ro.

Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

Schimbarea unui articol

Înlocuim articolele care ajung in posesia dvs. defecte sau deteriorate. Dacă produsul a ajuns la dvs. deteriorat sau defect, trimiteți-ne un e-mail la hello@judios.ro pentru a putea inlocui articolul fara niciun extra-cost.

0
    0
    Coșul tău
    Coșul tău este golÎnapoi la magazin